Tuesday 4 November 2008

Jesus Mak’s My Heart His Hame


Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: If E’er Ye Gang Tae Greenock Toun

............

This warl’s freenship’s but a wee
When things gang weel they a’ some tae ye
If ye some day in trouble be
Like fleetin’ win’s they gang and leave ye
But there is One abune them a’
Whose tender care can aye be wi’ ye
Freen’s many come an’ gang awa’
But He’s a freen will never leave ye

Chorus:
Jesus mak’s my heart His hame
When trouble comes He aye can cheer me
Freens may come and gang again
But He’s a freen will never leave me

I never can forget the nicht
When frae the pit the Lord He ta’en me
An’ on a rock He set my feet
Frae a’ my fears an’ sins He saved me
My heart did leap wi’ joyfu’ praise
When He gi’ed me life’s sweetest treasure
Since that nicht He bides wi’ me
An’ noo I ha’e baith peace an’ pleasure

This heart that used tae sab an’ sigh
The Lord has filled it fu’ o’ singin’
An’ when auld cronies pass me by
They wonder noo what keeps me smilin’
They say I’m still the auld clay hoose
That I ken an’ aftimes fin’ it –
But this is hoo the difference comes
The deil’s flung oot an’ the Lord’s the tenant

Oh, sinner, come to Jesus noo
He’s a freen’ will ne’er deceive ye
Whatever way the win’ may blaw
Thro’ thick or thin He’ll aye be wi’ ye
If sorrow caps me wi’ her croon
His lovin’ han’ it aye can cheer me
An’ when this auld hoose crumbles doon
There’s yin in Glory waitin’ for me