Tuesday 4 November 2008

Let Him Come Ben


Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: A Shillin’ or Twa

............

When oor Saviour cam’ doon frae His throne in the sky
In an inn it was socht that in comfort He lie;
But the keepers cried oot: “We’ve nae beds for tae len’;
Lay him doon in the manger – He canna’ get ben.”

Chorus:
Let Him come ben, freens, let Him come ben
He’s a joy for tae gie ye the warl’ ne’er kens
He will guide ye an’ keep thee, wi’ yer foes He’ll contend
If ye open yer hert’s door an’ let Him come ben

Ower the city o’ Jerusalem we see Him again
Cryin’ like a bairn, His hert racked with pain
Sayin’ “I cam’ wi’ the blessin’s ma Faither did sen’
But they’ve closed a’ their doors, and they’ll no let me ben.”

Again when ye see Him, whaur Pilate did say
“What’ll I dae noo wi’ Jesus, ye brocht here this day?”
Though the bluid trickled doon that the thorns did sen’
They cried: “Awa wi’ Him noo, for we’ll no hae Him ben.”

He’s awa’ noo in glory, a King aye to be
But He’s let here a promise for you and for me
Tae them that will trust Him, His pardon will ken,
If we aye keep believin’ He’ll bring us a’ ben

At yon gowden gate some day I will be
Whaur the angels are singin’ and freens waitin’ for me;
It’s there I’ll meet Jesus, His glory I’ll ken,
And hear Him say: “Weel dune – just come awa’ ben.”