Tuesday 4 November 2008

I’ll Be There


Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: Fair Day

............

What a peace and a joy cam’ to me
When my Saviour His mercy first showed
Tae pardon a rebel like me
And a title tae Heaven bestowed

Chorus:
I’ll be there, I’ll be there,
And wi’ Jesus I ken I’ll be there
On the tree He bled for me
Sae that’s hoo I ken I’ll be there

It wis love made Him dee on the tree
And my burden o’ guilt He did bear
But He’s risen, and purchased for me
A white robe in glory to wear

There are times when the tear fills oor e’e
Sair trials and sorrows we share
As we pairt wi’ the freens we lo’e dear
But in Canaan we’ll meet them owre there

Noo’s the time, freens, if we wad be gaun’
Tae lay up your treasures abune
Owre the Jordan we’ll sing the new sang
O love that will never rin dune