Monday 13 October 2008

I Thought on My Ways


Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: Mary O' Argyle
Notation: none provided in the original booklet

............

I ha’e heard the warl’ singin’
It’s merry sangs wi’ glee,
An I’ve seen the tear doon fa’in,
That it’s joy does aften lee;
But a sweeter voice noo cheers me,
As on life’s path I go,
That gentle voice that said to me, when wanderin’ far awa’

Chorus
Come hame noo, Jesus lo’es ye,
An dinna bide awa’
For a’ the ills that ye ha’e dune,
His love will hide them a’.


I halted for to hearken
If these words were for me,
When I minded o’ the saviour
Wha bled on Calv’rys tree,
The vision cam sae near me,
I fain would run awa’,
But still the voice kept sayin’
“It’s for sinners ane and a’.”

It was then I did surrender,
When I saw His love tae me,
An’ the chains that lang years held me,
Frae them a’ He set me free.
Sae noo His praise I’m singin’,
For His blessin’s on me fa’,
“An whosoever will, may come”,
are His kind words tae ye a’.

Tae His promises noo I’m clingin’,
Tho’ angry winds may blaw,
For He says that He is comin’
For tae tak’ His bride awa’.
When we see Him we’ll be like Him,
Far whiter than the snaw,
An’ the hand that let the nail gang thro’
Will dry oor tears awa’.