Wednesday 5 November 2008

The Hallelujah Man


Supplied by: Colin Agnew
Author: Jamie Lamont (Colin's grandfather)
Copyright: unknown
Date: 1920s


Recorded by the Low Country Boys on the 2006 cd "Sangs o Bairns an Hame (an a Wheen aboot Drink forbye)".
............

A used tae tak a heavy dram whun payday it cam' roon
An affen thru the week whun A went strollin roon the toun
But noo A dinnae tak ony, ma folly I did see
A hae been tae Jesus an fae sin He set me free

Chorus:
Sae noo I drink nae whusky - neither gin nor beer
For when that stuff is in a man he feels sae very queer
I dinnae tak nae speerits - neither rum nor stoot
For freens A’m here tae tell ye that ma sins is blotted oot

I used tae mak fine promasis nae whusky I would tak
But mony restitutions boys I aften used tae brak
But since I hae been converted the cravin’s taen awa
There’s power in the blood that washes whiter than the snaw

I used tae spend my money on that which wusnae breid
And on the Sunday morning boys A haed an awfu heid
But noo things are a changèd as you can plainly say
On Saturday nicht you’ll fin me whaur they gie oot buns and tay

I used tae spen my holidays alang at Glesga Cross
The publican he spent his awa doon at the coast
But noo things are aa changèd - ma holidays is shure
They’re either in the month o’ June or at the Glesga Fair

Noo freens ye’ve heerd ma story an my advice dae tak
Hae Jesus as your Saviour afore ye ir too late
He will gie ye pardon an courage for tae say
“I’ll never drink anither drap I’m on the narra way!”