Sunday 3 August 2008

The Hameland (The Song of the Emigrant)


Provided by: Anne Smyth, Ulster-Scots Language Society
Source: “Songs of the King’s Highway” by David J Beattie
Date: Unknown
Tune: by D Martyn Thomson

............

I’m far frae th’ hameland, ma ain native hameland
Where lang lang syne I pairted frae th’ anes I love sae dear
But He’s gien me gladness and banished ma sadness
For Jesus took th’ wand'rer in, and dried th’ fallin’ tear

Chorus:
Th’ Hameland! Th’ Hameland! That simmer land sae fair
Ma hert’s in th’ Hameland – I’m langin tae be there


I see thro’ th’ gloamin’ the wild torrents foamin’
It minds me o’ th’ days gaen by – th’ days o’ auld lang syne
I hear noo th’ singin’ – th’ auld hoose is ringin’
Wi' praises tae th’ Ane abune, wha noo I ken as mine

Th’ road oft is dreary, and whiles I am weary
I’m langin’ for th’ Hameland far awa’ ayont the tide
But thro’ shine and shower, I’m kept ev'ry hour
Oh I can never lonesome be, wi’ Jesus by ma side

Th’ years fast are fleein’, th’ lang nicht is deein’
And weel I ken ma Saviour will be comin’ vera sune
Ma he'rt noo is yearnin’ for that gladsome mornin’
When He will come and tak’ me tae th’ Hameland far abune