Tuesday 4 November 2008

Jesus, Blessed, Blessed, Jesus


Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: Pearly Gates

............

When first I saw ma’ loving Saviour
By faith on Calvary’s tree
It was there He paid the ransom
For guilty souls like me
Although my sins were crimson
He led me to the spring
And drinkin’ o’ life’s water
My he’rt began tae sing

Chorus:
Jesus, blessed, blessed, Jesus
The manna satisfies me noo
Sae tak’ ma he’rt an’ haun’ an’ guide me
Till the gowden gates I’m through

He promised that He’ll never leave us
An’ o’ tae me that’s true
When temptations roun’ me gaither
His haun aye tak’s me through
Sae when ma path gets ruggy
An’ angry win’s dae blaw
His grace aye keeps me steady
An’ never lets me fa’

Arise, put on the gospel airmour
There’s victory for us a’
When the airm o’ God uphauds us
A’m shair we canna fa’
Sat let oor lichts be shinin’
That a’ aroon may see
Immanuel that has saved us
Noo leeves in you an’ me

His promises will never fail us
If we the race will rin;
There a robe an’ croon awaits us
Through faith we’re sure tae win
Sae praise the Lord for Jesus
His bluid has made us free
An’ when we reach the gowden gates
His lovely face we’ll see