Monday 13 October 2008

Sae Like the Faded Flooers

Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: by Alexander Halliday

............

Sae like the little faded flooers that in summertime did bloom
But when autumn winds were blawin’ O hoo fast it tore them doon
They remind us we are strangers an’ this worl’ is no oor hame, oor hame
But we seek a better country wi’ the Saviour there tae reign

Chorus
If Jesus calls me noo I’m ready, noo I’m ready
For that happy hame sae fair, sae fair
Whaur the angels noo are singin’ noo are singin’
Sae the joy awaits us there


It’s no oor works nor deeds o’ kindness that in heav’n oor name will roll
Nor a’ the gowd that men may offer, it ne’er could clear a guilty soul
But the bluid has paid the ransom that the Saviour shed for me, for me
An’ noo in heaven my name is written, it was His grace that made me free

While mercy’s door is standin’ open, O come sinner enter in
While Jesus waits tae mak’ ye welcome, an’ tae tak awa’ your sin
For the nicht is comin’ on us, fast its shades aroun’ us fa’, us fa’
When death will lay its haun upon ye, ye’ll need tae rise an gang awa’

When we reach the gowden city, an’ its jewel’d gates we see
Where all oor loved yins noo are waitin’ there tae welcome you an’ me
Then we’ll join the heav’nly chorus, free frae sorrow, care an’ pain, an’ pain
When we hear the Saviour sayin’ “Come ye blessed, welcome hame”