Monday 13 October 2008

Wanderin’ Sheep

Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: by Alexander Halliday

............

Like wanderin’ sheep that hae run frae the fold
Thro’ sin we have a’ went frae hame
Far into the desert where silver nor gold
Can never redeem us again
When the Lord He said bluid maun atone for the soul
Then Jesus said “Mine I will gie”
For His love taen us in, sae He cam frae abune
Seekin’ for you an’ for me

Chorus
For me, for me, Jesus cam’ seekin’ for me
His love taen us in, sae He cam frae abune
Seekin’ for you an’ for me


Thro’ the dark wilderness He wander’d alane
Whaur tempted an’ hungry was He
Yet He socht for the sheep that had far gane astray
For He yearn’d to set us a’ free
An’ many a nicht on the cauld mountain side
When nae hame in this warl’ had He
Wi’ a heart like to break ‘mang the weeds He lay doon
Weepin’ for you an’ for me

Yet onward He went, for His hert it was bent
On savin’ puir sinners like me
An’ sair was He torn wi’ the scourge an’ the thorns
When He stood upon Mount Calvary
There He laid doon His life as a ransom for sin
Frae sorrow tae set us a’ free
This its shadows may fa’ an’ death tak’ us a’
Thro’ His bluid there’s vict’ry for me

For us He was slain, but He’s risen again
A Prince and a Saviour tae be
An’ them that will trust Him this promise He left
That life everlasting He’d gie
There’s grace to sustain us when trials may come
An’ peace, bless His name, He gi’ed me
Sae whatever befa’ He can keep ane an’ a’
Till oor heav’nly hame we shall see.