Tuesday 4 November 2008

Aye O Aye, I Ken It’s True


Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: Scotch Melody

............

Oh, what a Saviour I ha’e got
He keeps me nice an’ cosy O
And when temptation is my lot
His presence aye can cheer me O

Chorus:
Aye O Aye, I ken it’s true
My he’rt is fu’ o’ singin’ O
An’ day by day, as I’m on my way
My lamp is aye a-burnin’ O

When the road gets rough and steep
And angry winds are blawin’ O
I’ve a hidin’ place below His wing
Whaur I am nice and cosy O

When Satan, like an angel, comes
Wi’s glitterin’ toys tae woo me O
I tell him I don’t need them noo
I’m satisfied wi’ Jesus O

If there’s ony sad heart here the noo
Jist come awa’ tae Jesus O
His grace will ding dull care awa’
An’ mak’ ye nice and cheery O