Tuesday 4 November 2008

By His Grace I’m Free


Provided by: June Marshall (Portadown) and Gordon Steel (Glasgow)
Source: “Sacred Scotch Solos" by Alexander Halliday
Date: Circa 1920?
Tune: A Guid New Year to Ane an’ A’

............

Anither year has gane awa’
An’ as it passed we’ve seen
Mony a sicht that caused a sigh
An’ mony’s the tearfu’ een
But, praise the Lord, He’s aye been kind
Tae them that lo’e His name
In thick or thin He brings us through
Sae we can sing again

Chorus:
Praise the Lord, for He is kind
Great things He’s dune for me
He cancelled a’ the ills I’ve dune
An’ by His grace I’m free

He’s a frien’ that never fails
My help when foes are near
My strength and shield and hidin’-place
I’ve naething noo to fear
Though trials ha’e like giants come
The Lord’s aye ta’en me thro’
Sae, only trust Him noo, my friends
He’ll dae the same for you

Sae let us watch and pray, my friens
The time will no be lang
Till Jesus comes an’ tak’s us tae
The supper o’ the Lamb
It’s then oor trials will be owre
Nae sorrows there we’ll see
But for ever wi’ the Lord
Sae happy aye tae be